‘Tersentak tengok diorang makan nasi kosong dengan bawang’ – Korbankan gaji untuk keluarga di kampung tapi…

Posted on

Luluh dengar kisah diorang dari rakan sekerja, sebab aku tahu diorang memang jujur nak cari rezeki untuk keluarga, bertimpa-timpa ujian diorang kena. Projek diorang buat adalah construction Masjid. Harapnya pahala insyaAllah terkumpul untuk diorang setiap kali orang gunakan masjid tu.

To conclude, jangan kita tidakkan hak orang, tak kira siapa pun dia, atau tinggi mana pun pangkat kita. Tuhan maha adil, hidup pusing-pusing macam roda. Hari ni hari Babloo dan Salim, esok mungkin hari kita. Semoga kita dijauhkan dari dianaya, dan tidak sekali menganiaya yang lain.

Source link