‘RM250 nak survive sebulan dengan 4 beranak, macam mana?’ – Beratnya dugaan saudara baru

Posted on

Bila aku nak balik, aku dah cakap kat dia selagi aku mampu tolong, aku akan tolong dia. Korang bayangkanlah, RM250 nak survive sebulan dengan 4 beranak. Macam mana? Nak makan apa anak anak dia nanti.

Kat sini aku bagi nombor akaun Abdullah dan kad pengenalan anak beranak dia. Aku harap korang semua dapatlah kurangkan sikit beban Abdullah ni. Dalam rezeki kita, ada juga rezeki orang lain. Why not kita bantu sikit kan? Thank you guys! 

By the way, video ni dia tengah cerita pasal kaki dia dan anak dia. Dia harap kaki dia kena potong dan dapat kaki palsu sebab dia nak kerja sangat dan tolong bini dia. Dia kesian tengok bini dia jual kacang hari-hari.